ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

بهترین های هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۵۷۹۵۴
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
بهترین های هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال
در هفته ییست و پنجم تیم والیبال فولاد که در نبود علیرضا بهبودی پاسور اصلی اش سازندگی را به اشکان درخشان سپرده بود . در نهایت با نمایش دیدنی محمد رضی، محمد صادقی و رحمان داودی از دام مهیب مردان جوان ترکمن صحرا رهید!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیری دیگر از چله کمان تیم‌هایی بود که در صف انتظار ورود به جمع پلی آف قرار گرفته اند. اما در این بین شادمانتر از همه هورسان رامسر بود که با شکست آذرباتری یک گام به صعود نزدیکتر شد.پیکان به شهرداری ارومیه باخت تا دل به، اما و اگر‌ها ببندد. شهرداری قزوین مغلوب سایپا شد و خاتم اردکان هم با قبول شکست از لبنیات هراز امید کم رنگ خود را هم از دست داد. اما در ماراتن هفته تیم شهرداری گنبد نیم ست هم فولاد سیرجان را عذاب داد. جنگجو‌های گنبدی هر چند سه بر دو شکست خوردند، ولی این نوید را داده اند که والیبال ترکمن صحرا دوباره احیا شده است. این بازی مقابل چشمان خلیل آزمون بازیکن سابق تیم ملی و پدر سردار آزمون انجام شد.
 
ترین های هفته بیست و پنجم
پاسور‌ها: علی رمضانی (هراز)
قدرتی‌ها: محمد جواد معنوی نژاد (سایپا)
قطر پاسور: پوریا یلی (شهرداری ارومیه) 
لیبروها: آرمان صالحی (گنبد)
تیم هفته: هورسان رامسر 
مربی هفته: محمد رضا تندروان 
بازیکن هفته: اشکان درخشان
پدیده هفته: آرمین خدابنده لو
امتیاز آور هفته: صابر کاظمی با ۲۶ امتیاز
داور هفته: مرتضی اکرمی (داور اول) – مرتضی علایی (داور دوم).
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->